onsdag 2 februari 2011

Vinnare!!!!!

Här kommer vinnarna och de rätta svaren på Clinidermtävlingen!

Grattis

PERNILLA!
THERES!
JESSICA!
MALIN!


FRÅGA 1. Vad är det som skiljer "Pure renewal cleansing foam" från Cliniderms övriga rengöringsprodukter för kvinnor?

1. Den riktar sig till normal/blandad hy
2. Den har en milt exfolierande effekt
3. Den innehåller AHA-syror

FRÅGA 2. Vad är det som gör produkten för läppar från Cliniderm så bra?

1. Den är fet och skyddar läpparna
2. Den innehåller mycket fukt och reparerar läpparna
3. Den innehåller chilli och får läpparna att svälla och se extra fylliga ut

FRÅGA 3. Vad heter Cliniderms ansiktskräm för män?

1. Instant moist face cream
2. Smooth skin face cream
3. Hydra control face cream

Rätt svar är de med fet text


Tack för er
a svar och jag hoppas att jag kan göra fler tävlingar som ni andra har möjlighet att vinna i!!!

1 kommentar:

  1. Men så kul att jag vann:) Ser fram emot att få mitt kit hem så min hy blir slät å rynkfri;) hihi:) Jag ska prova å se om det blir någon skillnad:) tack så mycket:)

    SvaraRadera