söndag 16 januari 2011

TÄVLING!!!!

Här kommer den utlovade tävlingen där vinsten är ett hudvårdskit från Cliniderm bestående av:
  • Active protection day cream 5 ml

  • Barrier repair 5 ml
  • Optimal strength night cream 5 ml

  • Ideal balance skin tonic 5 ml

  • Ultra soft cleansing milk 5 ml

  • Age delay serum 2 ml


Dessa produkter kan du läsa mer om på http://www.cliniderm.se/ och det är även där du hittar svaren på frågorna i tävlingen.

REGLER:

  • Du svarar på frågorna i ett MAIL till mig på ullisulle.tavling@gmail.com (så ingen kan tjuvkika på dina svar)

  • Du skriver en motivering till för varför just du ska vinna i kommentarsfältet under inlägget.

Till frågorna då :)

FRÅGA 1. Vad är det som skiljer "Pure renewal cleansing foam" från Cliniderms övriga rengöringsprodukter för kvinnor?

1. Den riktar sig till normal/blandad hy
2. Den har en milt exfolierande effekt
3. Den innehåller AHA-syror

FRÅGA 2. Vad är det som gör produkten för läppar från Cliniderm så bra?

1. Den är fet och skyddar läpparna
2. Den innehåller mycket fukt och reparerar läpparna
3. Den innehåller chilli och får läpparna att svälla och se extra fylliga ut

FRÅGA 3. Vad heter Cliniderms ansiktskräm för män?

1. Instant moist face cream
2. Smooth skin face cream
3. Hydra control face cream

Hudvårdskitten går till 4 glada vinnare och glöm nu inte att svaren ska mailas och motiveringen ska in i kommentarsrutan!

7 kommentarer:

  1. Har mailat dig nyss, här är min motivering:

    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Mvh//Malin

    SvaraRadera
  2. När medelåldern obönhörligen närmar sig och varje titt i spegeln är behäftad med upptäckten av nya rynkor, får man åtminstone göra NÅGONTING för att bekämpa detta. Kanske cliniderm kan hjälpa min yttre ålder att bättre motsvara min inre?
    /Christine

    SvaraRadera
  3. Jag känner ett ökat behov av bra produkter ju äldre jag blir . Jag märker skillnad och vill /kan inte använda vad som helst längre , vilket funkade för 20 år sedan.....
    Skulle jättegärna testa om jag kan hitta bra hudvård/rengöring hos Cliniderm som för mig är ett oprovat kort.

    Limerick:
    En käring från Lindome gnällde
    hon såg hur rynkorna framvällde
    Ro hit med en kräm, som gör mig bekväm
    hon hytte med näven och skällde

    kära hälsningar Camilla

    SvaraRadera
  4. Har levt med min dåliga hy under många år, testat en massa krämer och produkter och skulle dessa produkter göra underverk för min hy skulle jag bli världens lyckligaste kvinna !

    SvaraRadera
  5. Jag är en ung tvåbarnsmamma med väldigt torr och känslig hy. Jag har testat en del produkter för mitt ansikte men inget tar bort problemet. Har inte råd att spendera några pengar på nya produkter heller, absolut inte när jag har två barn. Jag vill kunna unna mig någonting och ta hand om mig själv för en gångs skull. Så produkter från cliniderm hade verkligen gjort susen för min kropp och själ.

    SvaraRadera
  6. Man börjar bli "till åren" och har ALDRIG använt någon sorts ansiktsprodukt mer än vanlig kräm man kan köpa på Coop typ.. Så det kanske är dags att börja ta hand om hyn lite bättre än vad jag gör idag.. Och man bör väl börja med det bästa så man slipper leta efter "rätta" produkten ;)

    SvaraRadera
  7. Om du hade sett min hy och mina rynkor, hade du inte ens tvekat att ge mig ett kit ;-)

    SvaraRadera