söndag 16 januari 2011

Cliniderm!


Som jag skrivit tidigare så är jag buzzador vilket innebär att jag marknadsför produkter eller tjänster för olika företag!


Nu har jag kommit med i Cliniderms kampanj för hudvård...



Cliniderm är hudvårdsprodukter som är framtagna specifikt för det nordiska klimatet. De ska skydda, återfukta och motverka ålderstecken. Både för kvinnor och män!


Jag har själv testat mina produkter och tror att de är väldigt bra för dem som har lite torrare hud än jag! Jag med min feta hy behöver enbart fukt och inget fett alls! Jag skulle tro att vissa av de produkter i sortimentet hade passat mig bättre änjust de jag fick hem.


Senare idag kommer jag utlysa en tävling där just du kan vinna ett kit med produkter från Cliniderm men tills dess kan du gå in på http://www.cliniderm.se/ för de frågor jag kommer ställa kräver att du går in på sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar