fredag 14 maj 2010

Jobb

Hur mycket tid går åt till att jobba egentligen?
För mig är det rätt mycket har jag insett... ska jag göra planer med vänner får jag planera minst två veckor i förväg om det inte är något som ska hända typ NU! Kalendern är alltid fulltecknad och som om inte det vore nog så får jag hoppa in och jobba massa extra när jag har annat uppbokat... vissa ändringar känns ok för att det är viktigt arbete och jag väljer oftast själv när jag ska ändra mitt schema, men vissa tillfällen....... Som på måndag tex, jag har ett frisörbesök inbokat hos min frisör som är rätt svår att få tider hos, jag har jobbat 6 dagar redan i veckan inklusive hela helgen. Då ska jag hoppa in på måndag och ha någon form av utbildning som vi redan har startat upp (känns lite meningslös eftersom samma sak gås igenom gång på gång).

Den 27:e Maj ska vi ha en trygghetsvandring med ungdomar, politiker, polis och tjänstemän, DET är viktigt!!! Då ska vi även ha ett UF (utvecklingsforum) med KEKS på morgonen där och det måste jag med gå på så den dagen blir det 13 timmar ^^

Det jag egentligen ville få sagt var väl snarare att jag vill inte att mitt sociala liv ska styras av mitt arbete i så stor grad, utan att om jag har ett schema och det inte är SUPERVIKTIGA ändringar som ska göras så jobbar jag gärna efter det och inget annat! Mitt liv är viktigt för mig och det är värt att respekteras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar