måndag 19 april 2010

Andra bloggar


Jag blir lite irriterad när jag går in och läser andras bloggar... Vissa är jättebra (ok väldigt få) medan den stora massan av bloggar S U G E R !!!!!!! Jag skulle aldrig våga påstå att jag är mycket bättre men jag hoppas iaf att den är liiiite mer intressant än:
"idag har jag tvättat" "Nu ska jag njuta av solen" eller "jag möblerade om böckerna idag"
Min personliga åsikt om en blogg är att den iaf ska vara någorlunda intressant för en utomstående som inte känner dig utan och innan.

Missuppfatta mig inte nu, självklart ska man skriva personligt, men hur intressant är det för mig att veta om din älskling inte vill skura toaletten??? (om du inte gör det till en genusdiskussion eller något annat intressant).

Nu ska jag iaf luncha med Helena och ta upp tvätten :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar