fredag 16 april 2010

Måsten

Blir galen på alla måsten hela tiden... Just nu är min högsta önskan att ha en hemhjälp som tar tag i alla måsten så jag kan få njuta av solen istället!

Idag är det tvätt på schemat, men med tanke på att det är så fint väder kan ju kläderna hänga ute på torkvindan så jag passar på att tvätta så mycket jag hinner... Tyvärr var ju torkvindan lite smutsig med tanke på att den inte använts sen förra året så jag fick ta med mig trasa, vattenhink och hund ut för att snällt rengöra den först :S

Men i slutändan vet jag ju att jag kommer må bättre när tvätten är genomgången, då är det ju ett måste mindre att ta tag i till nästa gång... Nu är det "bara" städ, matinköp, däckbyte, deklaration, fönsterputsning och allt annat kvar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar