tisdag 27 april 2010

Orka

Jag är så ledsen och störd!
På jobbet hade vi något som heter setmöte där vi sitter i grupper blandade från de olika områden som finns i Kungsbacka. Där ska vi ta upp dilemman vi har i arbetet och jag var en av de som pratade... Det blev ganska "naket" och uttömmande, vilket jag inte hade räknat med.
På grund av sekretess kan jag inte skriva vad det handlade om men lite småjobbigt var det eftersom man inte känner de kollegor man sitter och blottar sig för så väl.

Efter en hel dag med möten åker jag hem, får ett samtal från en vän som börjar ganska lättsamt men slutar i ett riktigt tungt samtal som får mig att tänka på tragedier i mitt förflutna och i mitt liv som det är nu... Kommer tunga bördor framöver att axla och det kan bli riktigt tufft.

Inte nog med det så känner jag mig övergiven idag... Jag kanske överreagerar men jag blir ledsen när det känns som om en vän undviker att prata med mig utan att jag vet varför?

Kan vara så lätt som att det har med mina hormoner att göra att jag känner mig så nedstämd men den här dagen har verkligen gjort sitt till. Jag hoppas innerligt att kommande inlägg inte känns så luddiga och nedstämda för jag är ju egentligen en glad och positiv tjej... egentligen! På riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar